Plugget imorgon

Imon ska jag till skolan, och jag ska äta som alla andra!
Ätstörningsenheten har ordnat så att dom ska lägga upp mat till mej på resturangen,liten hjälp iallafall.
-Jag ska klara det!
Jag ska inte slösa mer tid på det här, jag vill må bra och kunna fokucera på skolan!

Jag är bra-bok:
Bra:
+ Försöker tänka positivt
+ Har varit på ätstörningsenheten längre idag än jag brukar
+ Försöker att inte bli påverkad negativt av vissa utan fokucera på mig själv.

Tack:
* L, för att du är snäll och hjälper mej.
* A, för att du är en så go kille, blir glad när jag pratar med dej.
* K, för att du bryr dej om mej, en av mina bästa vänner!

Hjälp:
- Mej att släppa kontrollen.
- Att bli nöjd!
-Att klara av skolan, minska stressen och pressen inom mej och klara av maten.

Klart slut :)

Hold on, be strong

Kommentarer
Postat av: anna

Jag läste några inlägg och kände igen mig så mycket. Jag förstörde totalt mitt första år i gymnasiet då jag fortfarande var inlagd för anorexin. Jag fick kanske vg i hälften och mvg i hälften. I tvåan var jag inte inlagd mer än en månad och då gick det bättre och i trean när jag mådde ganska bra med maten fick jag alla mvg.



Och visst, jag behöver ha alla MVG eftersom det är läkarlinjen jag vill in på. Men är det verkligen värt att slita ihjäl sig när man inte vet? Jag pluggade upp mina betyg efter gymnasiet, så nu har jag alla MVG.



Hade jag gett järnet hade jag kunnat fått det i ettan också, men när man är sjuk är det viktigare att fokusera på att bli frisk.



För om du mår bra efter gymnasiet så är jag säker på att du kan plugga upp de ämnen du vill då, om du ens behöver det!



Äsch nu vart det långt, jag ville bara säga.. slit inte ihjäl dig och tänk på att det viktigaste är hur du mår. Med många VG:n och några MVG:n kommer man in på det mesta. Det är väl handels och läkare kanske som är svårast.



Men du, ta hand om DIG. Det är verkligen en investering för hela livet. Jag tror på dig

2008-08-19 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0