Sorry mates

Förlåt för att de blev så negativt här på bloggen.. Det var ju inte tänkt så:/
Men det är så jag känner och tänker.
Jag ska skärpa mej, du med!
Livet är en gåva vi fått, vi måste ta vara på det och göra det bästa av våra förutsättningar.
 Det kommer bli bra om man verkligen vill det!
Du och jag ska klara det här! Vi är värda att må bra!

Komihåg att lycka inte kan köpas för pengar. Även om man har toppbetyg och bli överläkare betyder det inte att man är lycklig. Nej lycka kommer innefrån. Först måste man må bra och sen ta tag i allt. Skolan står kvar (förhoppningsvis). Men jag vill inte missa ett år till, nej nu eller aldrig!

Go natt och sov så gott! Glöm inte bort att du ät värdefull!


Did I grow up recording to plans? Do you think I waisting my time, doing things I don't wanna do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0