Våga och vinn!

Du måste våga, våga det du inte tror du vågar. I söndags åt jag... ja ni hör rätt jag åt TÅRTA.
Det är inte värsta grejen igentligen, utan väldigt noramlt, men för mej är det väldigt stort framsteg.
Jag har inte ätit det de senaste åren, inte ens på min egen födelsedag, men nu jävlar, nu är det andra tider.

Måste erkänna att jag gruvat mej och drömt mardrömmar långt före den dagen, men jag klarade det OCH de var inte så farligt! Nej, det kändes ganska okej. (mycket mental förberedelse) men själva grejen som jag upptäcker varje gång jag ska göra nånting vare sig dte är att gå till banken, ringa ett samtal eller äta nånting som har kännts förbjudits.. så är det inte så farligt som man tror.

Därför vill jag uppmuntra dej till att våga! Du klarar det!


No one ,can get in the way of what I fell for you

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad du är duktig Felicia, jag är stolt över dej! :) <3

2008-12-10 @ 21:52:08
Postat av: Pfijyrym

BraceletsDoudoune Moncler RepubliqueJeansMoncler Solde Pas CherDoudoune Moncler Belted PufferAbercrombie and Fitch doudouneMoncler Quincy FemmeVeste Moncler HommeHollister JeansNike Air Max 2011

2014-10-11 @ 20:48:22
Postat av: Ray Ban Wayfarer Svart Medh Vit

Have a good day!. How do you promote this blog? It seems to get a good ammount of traffic. Also, can you share where did you get the theme or layout of your site? I'm new to blogging and would like mine to look as good as yours. Thanks a lot. Breast Enhancement pills
Ray Ban Wayfarer Svart Medh Vit

Postat av: destlmowb

Survive ana -
destlmowb http://www.gsc62880213di7qcjbm1718y27yxp6sus.org/
adestlmowb
[url=http://www.gsc62880213di7qcjbm1718y27yxp6sus.org/]udestlmowb[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0