Du duger!

Alla människor bär på saker, otrevliga och hemska händelser de har gått igenom eller går igenom i sitt liv. Det alla människor dock inte har gjort är att ha haft sin första livskris i tonåren.


  Vissa typiska drag för tjejer och killar med ätstörningar är att de är duktiga, snälla, omtänksamma, ja; fina människor. Jag skulle inte påstå att jag är jättebra själv, men inte en dålig människa i alla fall.

Dock har jag gått igenom mycket som har gjort mig till den jag är.
Jag litar inte på någon och är ständigt på min vakt, jag tror inte att människor tycker om mej för dej jag är; utan för vad jag presterar och jag tycker inte att jag duger.
Det är just det jag är uppväxt med, därför cirkulerar dessa tankar inom mig. Men jag jobbar verkligen på att försöka förstå att jag duger, för jag är den jag är och om någon misstycker kan de draa!

Varför drabbas ni fina människor av den värsta sjukdomen man kan ha?

Livet är bra orättvist, usch och fy.

Men en sak är säkert, det är aldrig, aldrig försent att förändra sig. Imorgon är det en ny dag, och du kan bli precis den du vill vara.

Du kan äta precis vad du vill, du måste tillåta dej att leva livet.

Om du skulle dö imorgon, skulle du inte ångra att du inte åt den där dajmstruten med dina vänner då?

Take care!


Because of you I am afraid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0