Pepp talk

Allt är så stressigt just nu, därför hinner jag inte blogga allt för mycket. Jag jobbar, går i skolan, är med vänner och försöker hinna träna. Ja ni förstår, det är full fart.
Jag vill bara upplysa er om att mina tänder fortfarande blöder, kul fakta va?
Men det jag vill säga är att jag är rödd, så sjukt rädd!
Jag vet inet om det är pågrund av anorexin eller varför mina tänder är som dom är. Jag har ju tappat hår och sånt tidigare, men det här!
det jag vill säga är att, ta hand om er! det är inte värt strävan att bli smal, det finns så många konsekvenser, du förstör din kropp! Din vackra kropp! Se till att bli en hel männsika psykiskt.
Livet är ditt! Du bestämmer, gör nånting värdefullt. Välj rätt väg! det finns inget mellan "ett friskt liv" och en "ätstört liv", du måste välja!

Kramar på er!

The show most go on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0