Would you know my name, if I saw you in heaven?

Jag har blivit så pepp på att blogga, det är skönt att skriva lite :)

En sak som verkligen tynger ner mej är att jag varje dag, mer eller mindre hela tiden tänker på min morfar.. Han dog i början av året och jag har aldrig mist någon som står mej så nära. de gör så fruktansvärt ont, jag kan inte förstå att det har inträffat.
Jag vet, jag vet... alla kommer dö.
Men inte han, inte nu.

Det finns iaf en positiv sak med detta, jag försöker ta vara på livet mer. Man vet aldrig när det tar slut oc hdte skrämmer mej så!
Tänk om ja gskulle dö imorgon, fy fan vad jag skulle ångra att jag inte åt allt det där som jag känner för. Jag skulle ångra att jag satt med kemiboken just nu haha.
Nej, men dte jag försöker säga är att man måste försöka ta vara på sin tid och njuta, dte är väl det livet går ut på?
Det finns så klart saker man bör göra, till exempel kemiläxan.. Nu ska jag pluggish vidare.


Snart är det jul! :)
Ta hand om er! Kramar


Makes me that much stronger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0