Bara för att du är unik

Du är speciell, omtyckt och unik! Du har alla förutsättningar i världen för att lyckas med det du vill, du kan, du vågar, jag tror på dej.


Vi har sån tur! Ja, du hörde rätt!
Ätstörningar är bland det värsta man kan utsätta sig själv för; så sant!
Men det som är otroligt tur är att vi, du och jag kan göra någonting åt det. Ändra våra liv, ge oss själva en chans att må bra. Äta och umgås med vänner. Känna oss nöjda med vår kropp och ha ett normalt förhållande till mat och allt vad det innebär.

Visst låter det kanonbra?

Det kan bli så, det är bara du som bestämmer!

Jag såg nyss på tv, en tjej som blivit inlåst i nå skjul 9 år av nått psykfall! Förstår ni? Och så såg jag de stackars människor som blir utsatta för naturens krafter, för tillfället Ike ibland annat Kuba.. Vi har tur, vi kan förändra våra liv och problem, det kan inte dom, ta vara på det liv ni fått och gör nått bra av det!




Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
 Veta att jag räcker till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0