Önske matdag

Jag skulle så gärna vilja ha en sån här matdag, se nedan:)
Om jag skulle dö imorgon skulle jag äta vad som helst...
Varför kan dte inte vara så nu?

Den enda som stoppar mej, är jag själv. Sorgligt nog slösar jag bort mitt liv, men det går åt rätt håll iallafall! Jag har haft äs så länge så det tar sin tid. Men jag har inet ångest så ofta länge och äter, inte slänger och gömmer.
Ibland skriker jag och gräter, men ofta så går det bra. Jag äter för jag vill vara kvar i skolan, jag vill må bra och jag vill vara fri!





Min önska matdag:
Frulle:
Vaniljyogurt med crunchi musli (jättemycket) antingen äpple/kanel eller dadlar/hasselnötter.
Grovt nybakatbröd med bregott extrasaltat och mjökost och gurka
Jona gold eler royalgala äpple
Dadlar

Mellis:
Rabarberpaj med snabb-marsansås mumsi

Lunch:
Spördbakad fisk med remouladsås och klyftpotatis, isbergssallad och tomat
jordgubbsmjölk
efterrätt: lite fruktsallad och daimgladd med chokladsås (typ donken-chokladsås, varm)

Mellis:
Marabou digestive+ massa vatten

Middag:
Frasiga våfflor med blåbärssylt och grädde (obegränsat antal),
pucko
knäckebröd med ört tartex


Kvällsmål:
Varm macka med qournbitar, ost, rödlök, pesto
ballerina kakor och delicato chokladbollar


Va tror ni om en sån dag? :D haha mums
..en vacker dag! Kanske inte allt gott på samma dag, men va fan!
Jag vet vad jag vill, jag vill leva mitt liv och jag tänker kämpa för min frihet!



You are betuiful no matter what they say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0