mmm naturgodis !

Olika människor har jobbigt och svårt med olika saker. För mej har dte varit problematiskt med att äta spontant. jag hade ett snack med mamma igår och jag vill verkligen må bra till jag ska åka utomlands i höst, för sist var det skit. Jag vill det! Och jag kämpar för det. Idag, nyss, åt jag naturgodis, helt spontant, utan planering. Vilket är ett stort steg för mej.
 Jag åt inte jättemycket men jag åt, trots att jag ätit över ett halvkilo choklad tidigare i veckan.
Jag har blitt en godisråtta, men vet ni.
Jag har sabbat min ungdom, NU ska jag ta igen det! NU!
Slutar jag inte tänka på hur alla dessa helvetiska år varit sabbar jag mer tid, nu ska jag se framåt och kämpa som fan.


Jag har gått upp i vikt, det vet jag, inte mycket, men när jag tänker.... det är jobbigt... men jag vill hellre må bra. För jag ÄLSKAR mina vänner, en del är småmuliga, och min mamma som inte heller är mager. jag älskar dom! och de äter och mår bra..
jag kan, jag vill jag vågar.
DU kan, du vill och du vågar!


I will stand by your side !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0