Ingen har ett perfekt liv

Jag har funderat igen, förstår ni:P Ja, jo.. Det som egentligen betyder något, det som påverkar oss människor mest, det tror jag är vår omgivning. Vår familj och bekanta, släkt och vänner. Därför har uppväxten så stor betydese för hur vårt liv kommer bli. Vissa har en väldigt traumatisk och hemsk uppväxt andra har en kanonbra uppväxt.

Det jag vill säga är att.. även om du gått igenom jobbiga saker, kanske inte har den perfekta familjen eller så, så finns det hopp! Du har fortfarande alla möjligheter i världen! Du kan välja att bearbeta ditt förflutna och gå vidare, att uppfylla dina drömmar istället för att fortsätta plåga dej med allt besvärligt. Jag säger inte att du ska släppa allt som varit, men försök att prata om det, bearbeta det och tänk positivt!

Framtiden är ljus och det är ditt liv också, om du ser det från den ljusa sidan.
Alla har vi en optimist i oss, plocka fram den- hon heter inte ana. Ätstörningar kan ge falska förhoppningar och falsk glädje, men aldrig sann lycka.



Kramar på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0