Dö inte! dö inte!

Inte fören man ser sina anhöriga dö... inte fören då, så inser man hur livet kan förändras snabbt!
En sak vet vi alla, vi kommer dö.. men det är inte okej att ett barn dör, ett barn som inte ens hunnit börja sitt liv. Han måste kämpa!
Alla vet att det inte finns någon återvändo.
Det finns inget mer att göra.
Det gör ont, och jag vet inte ens tänka på hur ont det gör för hans föräldrar.

Du kommer dö. Jag kommer dö. Därför måste vi ta vara på livet, här och nu! Det är kasst att tänka tillbaka på livet och ångra allt man INTE gjorde... allt man inte åt.. allt man inte unnade sig. Alla hallelujah-moments man skulle ha haft om överjaget inte vore så starkt, dvs man tillåter sig inte.

Livskvalité är olika för olika människor. Jag tror att man bäst själv vet vad det innebär. Ta vara på livet, du är värd att njuta och må bra!


Det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0