Oersättliga du


Om du någon gång tänkt, eller tänker just nu, eller kommer tänka.. "nu ger jag upp mitt liv är värdelöst". Tänk då en gång till. Du är unik, det finns ingen som du. Du är omtyckt, din familj och dina vänner älskar dej.
Ingen kan ersätta dej, ingen glömmer dej.
Alla människor har jobbiga perioder, men komihåg det blir bättre. Det finns ett ljus i tunneln.


Om livet inte vore värdelöst och jävligt ibland, hur skulle vi då riktigt kunna uppskatta när det är kanonbra, frid och fröjd. Gör du det? uppskattar du livet när det är så där härligt?
Jag kommer på mig själv ibland mend att inte göra det. men vi måste ta vara på alla fina stunder alla underbara ögonblick. Jag vill inte uttala mig om at "man lever bara en gång", men en sak vet vi säkert, en dag kommer vi dö. Du och jag kommer dö, och vi vet inet när. Så ta vara på livet, framtiden kommer bli öjus om du vill det och kämpar för det.
Du klarar det, vi klarar det.






"It can only get better"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0