Attention please, viktigt viktigt

Känner att jag är lite dålig på att blogga sry. men dte är så sjukt mycket nu.
Men jag ska då säga några kloka ord till dej.

Jag börjar verkligen, VERKLIGEN försöka ta vara på livet, jag menar, tänk om jag dör imorgon vad har jag då haft för nytta av att hoppa över den där måltiden eller den där chokladkakan, varför ska jag inet få göra sånt som jag innerst inne mår bra av? Ingen tycker om en mer för att man väger ett kilo mindre hit och dit. Det syns inte, det är inte så att chokladen eller vad det nu är lägger sig dirakt på magen..
Tänk realistiskt och använd ditt förnuft för du är en begåvad människa, tro inget annat. Och dessutom blir allt, precis till vad man gör det.

Om hm.. ett halvår, nja lite mer, då ska jag åka på studieresa och då mina vänner, ska jag må bra, jag ska inet tänka på mat. det kommer bli mitt livs äventyr och då ska inte tvångstankar och ångest stå ivägen. Nu är det skärpning, nu! sen kanske inet finns. NU eller aldrig, jag vet att du klarar det. För tillsammans är vi starka.
Ingen ska få bestämma, vi ska göra sånt som får oss att må bra och bli lyckliga.

Mat ingår i många sociala situationer och jag är så fucking trött på att hitta på anledningar när vänner frågar om jag vill med och fika eller så.

Vi lever här och nu, det är en gåva och det kommer med all säkerhet ta slut. Du kommer dö, och du kan själv påverka när, men jag hoppas verkligen att du gör något bra av ditt liv, jag var på väg att ge upp. Men nej, jag är värd mer än att slänga mej framför ett tåg, du är värd mer!
Livet är fullt av överraskningar.

I helgen har jag umgåtts med en kille som får mej att må bra, jag har ätit choklad och jag har druckit alkohol. jag har inte tränat ett dugg utan mest suttit ner. Men vet du, det är ingen fara. Jag är ganska säker på att jag gått upp. Men hey, jag är "typ vuxen" och min kropp funkar inte som en kvinnlig kropp borde. Och jag vill kunna få barn i framtiden, skärpning.

Punkt slut för idag, tack för att du kikar i min blogg, hoppas av hela mitt hjärta att mina ord kan påverka nån där ute positivt. Krams <3



"It's not a cry that you hear at night it not somebody who seen the light"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0