Jennifer

Vill bara säga att du betyder jättemycket jen! Tack för allt stöd, tack för att du är du. Tack för att du står vid min sida. Tack för att du uppmuntrar mig, tack för att du uppskattar mej.
I flera år har vi kämpat tillsammans, vi ska vinna, ana ska inte få ta våra liv. Ätstörningen är vår fiende inte vår vän, den vill döda oss, men den ska inte få göra det, vi ska kämpa tills vi är fria.
Tack <3



Vill tacka alla som spanar i min blogg också<3 Tack, utan er vore bloggen värdelös. Men eftersom du är här, känner jag att den är värd att lägga ner tid på. Tack.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Gumman, menar du mig..? Tänkte på det där med flera år bara :P

Men vare sig du menar mig så ska du veta att du är ett enormt stöd för mig Felicia! <3 Jag hade aldrig klarat mig så långt som jag har gjort utan dig!! Vet du det?

Jag äter choklad nästan varje kväll nu, tack vare dig gumman. Jag njuter av livet.

Jag älskar dig!

2009-02-01 @ 11:29:02
URL: http://jenilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0