Njut av livet och ta vara på det!

Under min livstid så har jag kommit fram till en sak.... Man mår dåligt av press, stress och massor av krav- från anhöriga, utomstående och sig själv.
Jag är helt säker på att jag inte är den enda som känner så.
För att lösa problemet eller iaf gör någonting i rätt riktigt kan det vara bra att hålla sig ifrån idrotter som går ut på att man ska prestera så bra som möjligt, att sänka kraven i skolan (MVG är inte lika med lycka) och att umgås med människor som inte har jättehöga ambitioner och stressar upp sig över betyg mm.
Det är klart det är bra att ha bra betyg, men hälsan måste komma i första hand. Vad är du om du inte mår bra?
Det spelar ingen roll hur många mvg:n du har då, du kommer ju ändå inte var lycklig!

Chilla, ha de fint och njuta av livet.


Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0