Ta sig i kragen

Det är ju sjukt jobbigt att ändra något man är van vid. Det finns ju bra vanor så klart, men de dåliga vanorna borde bort, puts väck, elimineras, raderas kastas bort NU! Juste, synonymer är bra.

Nej ska vara seriös, för det här är ett seriöst ämne. Jag har själv tagit mej i kragen idag, har bestämt mej för att ta bort en mycket mycket dålig vana.. Jag vet inte om jag vågar skriva det här. Vad säger ni, vågar jag det?
Är rädd att det ska påverka någon negativt, fast jag tror inte det.



Kom änglar, kom älvor, det börjar bli kallt

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha ja, duscha är ju så skönt. synd bara att man inte kan stå huuur länge som helst x)



Tack! Hihi jaa..där hittar man nästan alltid något litet fint. Kram

2009-07-19 @ 10:27:23
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: laila

Tack!:)♥ Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 11:27:49
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0