Godisråtta

Vill bara berätta att... herregud, jag tror jag nästan ätit ett kilo naturgodis idag, och det var sjukt gott! Ingen kan väl påstå att dte är supernyttigt att äta sånna mängder, men jag vill att du ska veta att du är värd att äta också, det är ingen fara. Kan jag så kan du!

Låt inet regler och "förbjudet att äta listor" begränsa ditt liv! Du är värd att äta och man kan äta allt i rimliga mängder! ALLT! det betyer inte att man ska äta mc donalds och chips och ligga i sängen varje dag, och det betyder inte att man ska leva på sallad. det finns något i mellan, något lagomt, som jag tror de flesta skulle må bäst av.

Mitt liv är mycket allt eller inget, men jag försöker verkligen tänka att "lagom är bäst" för så är det ju.



Ta hand om dej, du förtjänar att må bra! glöm aldrig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0