När livet är förjävligt, kom då ihåg..

När din världen rasar samman... när du vill ge upp.. när du ger upp hoppet... När du håller på att ge upp ditt liv. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du aldrig kommer känna så, men om.
Kom då ihåg, kom ihåg att du inte är ensam, komihåg att du är betydelsefull och att du finns för att tillföra världen nånting gottt. Komihåg att du kan göra skillnad.
Det finns så mycket i livet, så du inte upptäckt än, om du ger upp så kanske det är försent sen. Men nu är det inte försent, du klarar det, jag tror på dej.

Jag och J. konstaterade idag att, i dagsläget är det precis på gränsen, men vi kan få barn, vi kan bli med barn. Jag vill ha barn nån gång, inet nu, men jag vill inte sabba mina framtida chanser.
Men om, om jag eller J faller tillbaka, inte äter, svälter oss igen, blir levande döda, så kommer vi förmodligen inte kunna få barn.

Det finns så mkt min vän, så mkt, låt inte din kropp ta stryk, låt inte dina organ kollapsa, låt inte dej själv lida.
Du väljer, jag vet hur sjukt svårt det är för jag har dragits med äs i 4-5 år.
Jag vet.
Men det är bara du som bestämmer, du kan ändra ditt liv, nu, ta tag i det nu.
Sen är det försent.



In a perfect world

Kommentarer
Postat av: jennifer

Älskade vän! Vet du att du skriver grymt bra? <3 Jag blir så rörd när jag läser din blogg, lite extra när det står om mig min ängel. =)

Vi vet vad som är bäst för oss, vare sig vi vill det eller ej. Vi kommer ångra oss resten av livet om vi sabbar nått nu!

Jag tror alltid på dig gumman! Du & jag, forever and ever vet du <33

2009-03-28 @ 23:19:45
URL: http://jenilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0