NI är lycka !

Såg precis att jag hade rätt många läsare idag! Jag blev så glad tack kära ni!
Det är NI som göra att jag fortsätter skriva. Tack igen! Föresten, om du känner någon med ätstörningar, skulle jag vilja be dig om en sak, snälla länka min blogg till den personen. Alla behöver lite peppande ord. Det skulle jag behöva under min tid, som det var oerhört jättejobbigt.

Om jag endast lyckas hjälpa en enda person att förändra ett negativt tanke mönster är jag helnöjd, hoppas på fler. Önskar er all lycka ju! Jag kanske borde bli psykolog haha. Det här är ju lite kognitiv terapi (förändring av tankesätt, ett psykologiskt perspektiv).
Du är guld värd.


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0