Avslöjar.. bara för Er

Det här är väldigt personligt, men jag lovade ju att jag skulle berätta avd som begränsar mig, varför jag inte är lycklig.

........ ätstörningen, jag är ofri, jag är begränsad, jag är rädd.
........ min uppväxt, det har hänt mycket jobbiga saker.
........ all press, stress och betydshets!
.......... alla krav jag har på mig själv, och som min omgivning har, att det aldrig blir perfekt.

Det är några aspekter. Det är jobbigt, men jag tror absolut att dte är braatt vara medveten om att DET HÄR står i vägen för mina drömmar för min lycka, för mitt liv!
Både du och jag kan klara av att ta oss igenom det som är jobbigt, att ta bort alla de saker som är hinder för att vi ska bli lyckliga. Vi börjar nu, bort med allt som förstår ! Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0