Jag har en plan!

Vill bara säga.. jag äter, jag har gått upp i vikt, och det syns.. Men på något vis känns de ganska okej. Jag vill inte sabba mina betyg, jag vill inte må så där botten igen och jag vill inte dö.
Jag vill vara fri, friiii som en fågel!
det är väldigt värt att väga lite för att få äta all den där goda chokladen som jag bara älskar. Kära du, tänk... Tänk att du MÅSTE ta vara på var enda stund. Man vet aldrig hur livet kommer se ut. Ta vara på det där här och nu, varena sekund. Du är värd det!!

vet ni, jag har en plan! Jag skulle vilja starta ett eget företag. Jag skulle vilja hjälpa människor som mår dåligt. Så de kan träfas och prata, för de förstår varandra bäst. De får inet dra ner varandra utan bara prata och känna att de inte är ensamma... Försöka reda ut deras problem och .. jag vill göra dem lyckliga och hela!
Herregud, låter kanke överdrivet. Men jag tror på det här...:) Vad tror du?


Living in a fairytale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0