Welcome to my life

Kemi... suck.. Men nej, vet ni. Jag är inte rädd längre. Jag har varit sjukt rädd för kemi. Men det är inte såå hemskt, jag klarar det! Jag vet att det kommer gå bra.
Man kan klara det man vill klara. Känslan av att förstå sånt man inte tror man ska förstå är så himla skön!

Jag måste måste måste äta ordentligt om jag ska orka skolan och livet och dessutom klara att få de betyg jag eftersträvar. Detsamma gäller dej vännen, man behöver energi för att orka tänka, för att må bra och för att kunna prestera. det ör nu du går i skolan och får betyg, det utgör förutsättningar för din framtid, för att du ska kunna bli det du vill och uppfylladina drömmar. det är så jäkla synd att något så fumt som betyg ska kunna stå ivägen för ens drömmar, men så är verkligheten. Så nu eller aldrig.


Kram


Can't read your mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0