Kenzas blogg

Jag blir så glad när jag läser Kenzas blogg!
Hon äter chips mest hela tiden, hon kan komma på att hon är hungrig när hon håller på att koka pasta och äta typ bär med choklad på, hon dricker cola och helt enkelt lever livet.
Hon är väldigt smal, men ändå äter hon som hon vill.
Jag blir glad av att se att hon kan äta så, vilket de flesta normala människor kan!
Men jag tänker ibland att när jag ser nån smal tjej så "måste hon ha bantat i flera år, aldrig äter choklad eller pizza".
Det är fel.
Och det vore fel av mej att säga att "dom unnar sig" för NEJ, unna är något förbjudet som man möjligtvis "får" göra ibland! Dom är normala, äter det dom vill och mår bra med det!
Det kan vi också göra! Det är bara vi själva som hindrar oss!
Det är värt att kämpa för, komigen, det kommer bli bra, kämpa på!




I want candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0