Lättnad

Ett:
De på ätströningsenheten fick reda på att jag fifflat med vikten inför vägningarna (vill inte gå in på det mer och ge någon nån dum idé). Så nu slipper jag göra det nå mer, sjukt plågsamma månader, 8 I think.
Det va hemskt att behöva erkänna men annars hade jag inte fått fortsätta träna eftersom de trodde jag gtt ner 1.5 kg..
Det var en oväntad vägning :/
Men tack äs-enheten=) Så skönt !


Två:
Min bästa vän.
Timmar av skratt, flumm, utflykter, killsnack.. Ja allt man gör..
Allt vi gjorde.

Det gör så ont i mej, jag gråter.
Det skär genom min själ.
Jag önskar av hela mitt hjärta att det var vi igen.
Jag har undrat länge, vad jag gjort för fel, varför?
Du tittar mej inte i ögonen, svarar inte när jag ringer, hälsar inte ens..
Idag ringde jag, och förvånadsvärt svarade du.. Jag sa allt jag kände, allt jag undrade.
"Vi är inte på samma nivå, jag umgås bättre med andra"
Det gör så ont, varje ord är så tungt..
Men nu vet jag. jag vet att jag inte gjort nå fel... Jag är fel :(
Åh, nej... en dag hoppas jag vi ska hitta tillbaka till varandra.
Allt är nog jobbigt ändå, jag klarar inte det här.
Men det är en enom lättnad att veta att jag inte gjort något fel iallafall.


Release me

Kommentarer
Postat av: E

jag vet hur det är.. när jag bvar på tornet hade jag alltid druckit fera liter vatten (i taxin) plus att jag hade satt i en massa järntyngder i bh:n och rullat i håret :o fy fan jag kunde ha dött a vattenförgiftning.. :'( ta hand om dej!

2008-09-15 @ 08:23:58
URL: http://ericaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0