Matmatmat

Det finns så mycket mat jag egentligen tycker om..
Det gick en kille förbi mig med en stor pizzakartong (genast börjar ana inom mej; "usch, fan va äcklig han är, vidrig, han kommer få fetma".
Men jag, den delen av mej som vill må bra.. Tänkte, åh vad det luktar gott!
Förut vågade jag inte gå in på mc donalds för jag tänkte att folk kommer tro att jag äter sånt (va fan för alla andra där da annars?).
Det är ingen fara, man kan äta ALLT i lagom mängd.
En annan maträtt som jag drömmer om är våfflor med blåbärssylt och grädde. Jag kommer inte ihåg sist jag åt det, många år sen..
Dock är jag inte riktigt där att jag kan äta det där utan att jag skulle må skit, men man måste utmana.
Va ska du utmana?
Du kanske inte tror att du vågar... Men jag vet att du gör det, och en del av dej vill verkligen! Låt inte dina negativa känslor styra! Du är stark och du klarar det!
Mat är inte en fiende, den håller dej vid liv, gör att du orkar tänka och göra roliga saker och orkar vara glad!

Btw, de blev en milkyway och en marabou chokladrulle idag till filmen=)

Don't worry, be happy ♥



Kommentarer
Postat av: soffie

Å guuu va gott det lät med våfflor med blåbärssylt det ska jag göra till ungarna,det är en fördel med att ha barn då kan ju även jag frossa i onyttigheter ibland:O)

he en gooo dag

2008-08-18 @ 09:38:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, så bra att du åt milkaway, verkligen jättegott :)



oh, ja visst, man mår bäst om man äter allt och varierat <3

2008-08-18 @ 13:44:01
URL: http://jordgubbsshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0