Trygghet


När jag ska äta och mamma eller ätströningsenhetspersonalen inte tittar på, när det bara är jag och ana, så blir jag väldigt rädd ibland eftersom det är två viljor som sliter i mig från varsitt håll.
Sist när detta inträffade, satt jag där själv, men en näringsdryck och en stor tekaka med smör och pålägg. Jag var skräckslagen och började nästan gråta! Sen kom jag på ett knep som jag vill dela med mej av.

  Jag föreställde jag mig att min kära vän jennifer satt bredvid mej, och tittade på mig. Jag skulle aldrig svika henne, om vi skulle äta tillsammans skulle jag inte slänga, maten eller fuska, nej jag skulle göra allt för att det skulle bli normalt och treligt. Så jag åt, jag åt hela och drack hela n-drycken..

Mitt tips är alltså att föreställa dig en person som betyder mycket för dej, som är trygg och ett stöd. Hon/han ser dig och du har inte hela ansvaret själv. Hjälp dej själv att få ett bättre liv, du är värd mer än det här!

Take care, kramar från mej !

Everything I do, I do it for you


Kommentarer
Postat av: jennifer

ååh älskade sötaste underbaraste älskling <3

Vad lycklig jag blir av att höra det! Det var ju ett superbra tips, det ska jag med göra när man får tillfällen med bara ana. Då ska jag tänka på dig <3 Älskar dig!

2008-08-03 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0