Livet är inte lätt när det är svårt

iiiih fan :/ det här skulle bli en positiv-kämpa på-komigen-blogg!
Men livet är inte lätt när det är svårt..
Jag förstorar jämt upp allting, det är inte värsta grejen, men jag bryter ihop för små saker:(
Men det gäller att stå ut med smärtan och ångesten inte bryta den och ta ut allt på utsidan.. för då blir den lika stark nästa gång också.
Jag vet, jag vet! Men jag klarar det inte att stå emot.. inte nu.
Men jag vill inte leva så här längre.

Imorgon ska jag väga mej och jag är rädd. Det gör så ont, att dom inte förstår. Jag vill inte fuska mot mej själv längre men jag har inget val, snälla rädd mej, kom på vad jag håller på med.
Jag har klarat det ganska bra, när jag tränar känner jag att jag verkligen måste äta, för annars går det inte bra och jag bli besviken och arg på mej själv. Men annars..
Jag är rädd för mej själv.
Jag vet aldrig hur jag ska reagera.
Även om jag inte vill så kan jag ibland bara börja skrika och gråta, allt för att slippa äta. Men jag ska aldrig mer dra ut en tand (frivilligt) för att tjäna kalorier.
Jag går ut och går och går, tvångtvång försvinn!

Förlåt mej, men jag behövde verkligen skirva av mej lite.
Med fortsätt kämpa, livet är upp och ner, men då gäller det att inte ge upp.
Aldrig ge upp.
Det är ditt liv och det är du som ska leva det, gör det bästa av dina förutsättningar.



It's my life

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tackar :P

2008-08-13 @ 22:36:07
URL: http://rudefuck.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Replay skrev jag aldrig det? 26/34

2008-08-14 @ 22:54:38
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Det är lugnt ;D

2008-08-14 @ 23:34:31
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0