Välmående

Jag vill må bra.
Jag vill att du ska må bra.
Önskar man bara kunde bestämma att allt kunde bli bra NU. Det kan ta tid, men det går!
Ge aldrig upp, aldrig!
Jag lovar dej, jag är i helvetet, just nu, det är upp och ner. Men det här ska gå! Det ska bli bra!
Pappa sa att jag aldrig kommer bli normal, aldrig bli bra. (Han var arg, men ändå).
Jag struntar i dom som inte tror på mej (även om det gör ont) för innerst inne vill jag må bra, och jag var stark nog att sätta mig i denna situation vilket jag har varit i i flera år, så jag kommer också kunna klara att ta mej ifrån det här, till stor del iallafall.

Om man sätter ett barn längst uppe i ett träd kanske det är spännande samtidigt som skräckinjagande, det är lättaste att sitta kvar. Det är kämpigt att klättra ner och man är rädd för man kan ramla. Men om man sitter i trädet i en vecka eller mer, om man aldrig vågar släppa greppet och kämpa, så kommer man sitta där tills man dör.
Samma sak gäller med ätstörningar.
Våga.
Det handlar om att våga och ge sig själv en ärlig chans till ett bra liv.
Vi måste kämpa, det är vår framtid och våra liv det handlar om, ingen annans.

Vill tillägga att; Lycka kommer innefrån.
Ät för att du tycker om det, för att du förtjänar det, för att du vill känna lycka igen.


After all you put me through
You'd think I'd despise you
But in the end
I wanna thank you 'cause you made that much stronger

Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack :)

Har köpt dem på Zoe.

Hoppas du har en trevlig kväll!

2008-08-09 @ 23:26:52
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: jag ryser hela låten :)

2008-08-09 @ 23:27:18
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0