Sorry

Förlåt för att jag inte skrivit nått mer.. Det har hänt mycket i mitt liv, mycket som känns jobbigt. Jag är förvirrad och förtvivlad, jag är tom och vilsen.
Jag känner inte att jag kan börja skriva här förens jag själv tror på vad jag säger. Tappa inte hoppet, jag kommer tillbaka! Så länge vill jag tipsa om http://www.youtube.com/watch?v=C-YN2sFsSAI Kat har hjälpt mig mycket och kan förhoppningsvis hjälpa dig också. Absolut inte pro ana!

Ni kan klara det! Det gäller att bestämma sig! Varför skulle nån tycka om dej mer om du blir "smal"?
Varför skulle du bli mer värd?
Varför förstöra din vackra underbara kropp?
Du är unik och vacker! Livet är kort, ta vara på det vännen.
Vad skulle du göra om du visste att du skulle dö imorgon? Eller om en vecka?
Jag kan säga att jag skulle äta! äta! äta! Allt jag tycker om.. Varför kan jag inte göra det nu? Varför låta ana bestämma! Du kan äta allt, verkligen allt, dock i en rimlig mängd. Du klarar det! Du är en person, ana är en sjukdom. Låt inte sjukdommen besegra dej, för innerst inne finns du, du som vill äta det där goda. Du som vill sitta framför tv:n och mysa istället för att vara ute och gå. Du bestämmer! Jag vet dte är svårt! Men det är bara DU som kan förändra ditt liv.
Gör nånting bra för världen, svält inte bort din kropp och dej själv. Du är värd att leva ett bra liv!


I need you to know thay we'll be okay together we can make it through another day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0