Anhöriga till ätstörningsdrabbade personer

Snälla, duktiga underbara människor.. varför?
jag bli så ledsen när jag tänker på hur många som lider.
Även hur jag slösar och har slösat bort många år, men jag vill inet det nå mer, jag vill bli fri jag vill bli lycklig.
Och jag kommer att lyckas!


Kat har gjort nya videos, spana in ! (på engelska)
http://www.youtube.com/watch?v=IZvtGPrTJwc

http://www.youtube.com/watch?v=i0VFdwrx4Qw

Idag insåg jag en sak, det är inte normalt att planera sin begravning som tonåring!
Jag hoppas jag är ganska ensam om att ha bestämt låtar (Eye of the tiger och Det vackraste), att jag vill bli bränd och även mat ..(vegetariskt för alla, vi bör alla hjälpas åt att göra nått bra för världen, dock skulle det inte vara bra om alla var veg, men de kommer aldrig hända så jag bidrar med det jag kan för en bättre framtid).
Idag sa jag till några tjejer att jag går på samtal, har börjat med det btw, två gånger i veckan.. Hoppas det blir bra.
Först sa jag att jag skulle til ltandläkaren, men sen .. nej, jag orkar inet hitta på andledningar två gånger i veckan ,det blir konstigtr och oärligt. Så jag berättade och dom tog det bra, tror jag.. <3<3<3 Änglar finns.


Don't stand by my grave and cry I am not there I did not die.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0