Händer nu

Vad händer och fötter, nej jag skoja=)
Nu ska jag komma till saken..  Jag inte bloggat på länge var jag lite smått orolig att min blogg skulle dött, typ "0 anonyma besökare", men nejnej ni läser min blogg ändå och har inte övergett mej och det glädjer mej! Tack:)
Tack för era kommentarer också mina kära vänner!

Sedan skolan börja har jag haft så fullt upp därför har jag inte hunnit blogga så mycket och så är jag lite osäker på vad jag vill med allt, livet haha filosofiska jag=) nejda, men det är inte lätt när det är svårt.. Killar.. är bra ibland, men ofta problem. Skolan är stressig men det går rätt bra med maten tror jag. Oroar mej för vägningen på torsdag, men det blir som de blir. Nu ska jag kika lite på tv.

Pusshej


The reason is you

Kommentarer
Postat av: et

Keep on!

Försöker själv bli frisk nu, behöver pepp-bloggar som din!

2008-09-09 @ 15:37:54
URL: http://diagnosanorexianervosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0