My hero

Jag tror att det är viktigt att ha en förebild.
Någon att se upp till.
Någon man litar på.
Man bör dock komma ihåg att ingen är perfekt, det är inte perfektion man bör eftersträva.

Jag har några förebilder.
Men min främsta förebild var min morfar.
Han är borta nu, borta från denna värld.
Jag vill så gärna tro, tro på att vi kommer ses igen, i himlen.
Jag är säker på att han kommer till himlen, men jag vet inte vart jag kommer hamna.
Jag tror på karma.
Min morfar var världens bästa! Och jag är så glad att jag fick möjlighet att ha han som morfar.

Det viktigaste är att man tror på något.
Positiva tankar!
jag vill tro på livet!
jag tror på dej!


I can be your hero baby





Kommentarer
Postat av: ida<3

du har helt rätt!

jag har osså folk som jag ser upp till.

ta vara på dig själv.

det finns många som älskar dig. <3

du kan adda min msn.

[email protected] :)

2010-01-05 @ 00:15:58
URL: http://idamagnussonnn.blogg.se/
Postat av: A N D R E A

fin blogg. fina ord!

2010-01-05 @ 20:36:57
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0