Bright side of lift na-na, na na na naa

Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när de går.
När det ser mörkt ut så får man inte ge upp, för efter natten kommer dagen. Efter mörkret kommer ljuset och efter regn kommer solsken, visst?

Alltid går runt.
Humöret går upp och ner.
Livet är en berg-och-dal bana! Så är de bara.. Njut av berg-och-dal banan, tänk att det är balder eller nått! Ha kul och skrätta åt dina misstag och brister. För ALLA har brister... och gör misstag!
Men vad du än gör, ge inte upp kämpa!
En klok vän sa till mej:
 -"F, du kan inte dö nu, du har inte försökt allt, du har till exempel inte gett ******- äs enheten en chans, någon kan hjälpa dej, jag vet det!"
Jag har inte försökt allt, så jag kan inte lägga mej ner och dö. Det kan inte du heller, så sluta gräv din egen grav! ut och lev livet, ta vara på dej! Bli lycklig!




Always look on the bright side of Life

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja, taken var riktigt bra!



Jag har sett Wild Child, men bröllopsduellen vill jag se =))!

2009-07-27 @ 16:08:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0