Du är inte ensam

Känner du igen "jag kommer aldrig fåå en kille, suck" eller "jag är ensammast i världen" ?
Tror tyvärr många känner så, bland annat jag, känner så ganska ofta.
Men det är inte sant.
Det finns såklart de som inte finner kärleken i deras liv, men många, väldigt många gör det. Ge inte upp!
Om man är öppen och verkligen vill är jag ganska säker på att drömprinsen eller prinsessan kommer dyka upp en dag när du minst anar det.
Ensamhet är en känsla som inte varar för evigt. Du är inte ensam, det finns många i ditt liv som bryr sig om dej- vissa är bra på att visa det, andra är inte bra på att visa känslor. Men de finns där..


Ta hand om dej, kram!

You are beutiful no matter what they say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0