Idag är det en ny dag

Åh det gör ont i mig, men jag ska inte ge upp!
Jag ska äta naturgodis med en vän idag och det ska bli trevligt! JA, för jag tycker om det innerst inne och jag förtjänar det! DU med!
Jag vet inte om jag blev befriad eller blev av med min bästa vän idag... Vågen har levt med mej sen det började för 5 år sedan. Mamma kom in när jag vägde mej och blev förtvivlad och började gråta..
Snälla, tro på mej, jag ska klara det här!
Jag bestämmer mej nu för att: jag blev befriad från vågen och förhoppningsvis från mitt kontrollbehov.

Nej jag säger då det, livet ska vara som en yogurtjordgubbe eller ett kaneläpple med yogurt. Naturgodis är njutning. Livet ska vara njutning.


I gonna make it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0