Life is a dancefloor

Det är mycket jag gått igenom, mycket som påverkat mitt liv, mycket som varit jobbigt... Jag är säker på att alla går igenom jobbiga tider nån gång i livet, men förhoppningsvis börjar inte de flesta svälta sig när de precis blivit tonåringar. Jag förstår att man försöker hantera sin inre smärta och sorg på olika sätt, det här är ett av de sätt jag försökt hantera min situation på, de senaste åren.
Ni ska veta att det har sina konsekvenser, det är inte bara att sluta äta, det är långsamt självmord!! Kroppen dör sakta, men säkert.
Det jag vill säga med detta inlägg är att man kan hantera sia känslor på andra vis, inte då genom att ta droger eller dricka alkohol eller liknande utan att verkligen beatbeta sitt förflutna så man kan gå vidare.
Att förlåta är svårt, men ibland måste man även kunna förlåta personer för sin egen skull, för att man ska kunna gå vidare och leva sitt liv, för att må bra.



If God is a DJ, life is a dance floor. Love is the rhythm. You are the music..
... Mommy I love you, Dady I hate you,Brother I need you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0