Själkänsla är så häääääär viktigt

Tror du på att "om du inte älskar dej själv så kan ingen annan riktigt göra det heller" ?
Hm.. Jag tror det ligger någonting i det. En person med dålig självkänsla som kanske till och med känner sjävhat, vad utstrålar hon/han egentligen?
Juste!
Personen som är så självupptagen och inne i sin egen värld. Jag säger inte att det här är den personens fel, bara att det är synd. Självkänsla är så oerhört viktigt! Därför tjatar jag hela tiden om att du är värdefull! För det är du!
Jag tycker alla människor har samma värde och jag tror att man måste se sitt eget värde för att andra ska se det.

Kommer ni ihåg "jag är bra-boken"??
Någon som skriver?
SÅ här är det iaf:

Skriv detta varje dag för att stärka din självkänsla:
+ 3 saker som är bra med dej just idag. (inte prestationer typ som "jag har dammsugit" utan mer "jag är så jäkla snygg i mina acne jeans", "jag höll på att få beslutsångest med tog det godis jag var sugen på".
* 3 saker du vill tacka för idag (ex "tack för att du tröstade mig när det var jobbigt"
- 3 saker som du vill ha hjälp med (ex, hjälp mig att våga............)


Good luck, you are awsome

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

okej :( jätte jobbigt med dryga drömmar ju!

2009-07-11 @ 14:22:48
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack Felicia :)

Vad har du för dig då? kram

2009-07-11 @ 20:22:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0