Friiiiiiiiiiihet

Nu räcker det! Jag har sagt dte många gånger... "jag men nu ska jag ta tag i mitt liv blabla" men NU, HAR JAG TAGIT TAG I MITT LIV! Ja juste!
Jag har ätit choklad flera dagar i rad, druckit alkohol (inte för att jag säger att det är bra, utan för att det är en frihet, att väga) och jag har inte tränat ihjäl mej på 1,5 månad! Fy fan vad jag är bra!

När ska du ta tag i ditt liv?
När ska du bli fri?
När ska du tillåta dej själv att må bra?

NU min vän, nu! Kämpa, gå emot "det förbjudna" våga och vinn!
Vinn ett liv.... ett liv i frihet, utanför dina fängelse ramar, utanför ätstörningarnas värld.


Det är nu som livet är ditt, ta vara på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0