Det är nu som livet är mitt

Har tagit det väldigt lugnt idag, bara vilat.. Det behövs verkligen ibland, man kan inte alltid vara på topp, vilket jag har fått tydliga bevis på. Jag är sjukt sjuk hela tiden hehe. Usch väldigt jobbigt läge.

Jag får gång på gång se att livet kan avslutas väldigt plötsligt och väldigt tvärt.. När någon dör ifrån en inser man att livet faktiskt inte varar för evigt. Det är viktigt att ta vara på den stund vi fått på jorden. Det är ingen idé att älta gammalt skit, leva här och nu och gör det bästa av situationen. Jag vet hur svårt det är, men jag försöker...

Komihåg,
Ingen är perfekt,
det behöver inte du vara,
det ska du inte vara,
försök inte ens,
du är bra precis som du är.


det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0