Jag-är-bra-bok

Jag är bra-bok

Bra

Jag har ätit "mer än mitt matschema säger".
Jag har städat och fixat på mitt rum (kändes hemskt före för det såg inte så värst fint ut)
Har uppmuntrat människor

Tack
D, för att du är så omtänksam och snäll.
K, för att du gör mig glad.
S, för att du gör mej lycklig, kommer aldrig bli du och jag på riktigt, men det här duger himla bra för mej.

Hjälp
Hjälp mina vänner som är drabbade av ätstörningar att få må bra och orka kämpa. Hjälp alla drabbade!
Hjälp mig att stå ut när det känns som jävligast.
Hjälp mej att sluta med all skit jag fortfarande håller på med för att kompensera inre smärta och ångest, jag kan inet hålla på så här( kan inte säga allt jag gör, vore att uppmuntra er att göra något som är fel.)


Nu är det din tur, jag är övertygad om att du gjort något bra för dej själv idag, att dte finns något du vill tacka för och att du behöver hjälp med något. det här är jättebra, lovet! Lite jobbigt, men komigen, jag har ju skrivit in public:)

Kramkram, ska nog sova nu. är galet trötter

It's a love story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0