Uppskatta livet

Den senaste veckan har jag verligen tagit vara på livet, jag tror jag aldrig uppskattat dte så mycket! Jag njuter av solen och att vara med mina vänner och så åkte jag hem til farmor och sov där. Livet är bra!
Okej... Nu kommer anledningen till detta, inte för att jag menar att man måste ha en anledning, men en sak fick mej att tänka till. Svininfluensan, ni kanske har hört? Tyck att jag är löjlig om ni vill ,en dte kan utbryta en pandemi, folk reser som galningar och folk i sverige har redan blivit smittade.. Folk dör, fler kommer dö. Vem vet, kanske jag? kanske du? Jag vill inet skärmma någon, jag vill bara att du ska inse att livet är värt att ta vara på. det finns betydlig viktigare saker än att vara smal.

Jag är rädd.
Jag är glad. Jag är glad för att jag insett att jag måste börja uppskatta mitt liv som jag fått, NU.

Om jag ska dö... Då vill jag fan ta vara på min tid i livet.
Eller, jag kommer dö, om inte nu så sen. Sås varför ska jag hålla på och kontrollera min vikt när jag kan äta chokladbollar, sola och vara med vänner?
Jag vill inet må dåligt längre jag vill ta vara på varje dag, för man vet inet när livet tar slut.
Hoppas ni ocksås kan tänka så, för en sak är säker.. Livet vara inte föralltid, lev här och nu.


It's all about us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0