För att må bra.....

Kämpar,kämpar och kämpar!
Jag äter och äter. Blev lite rädd igår, vägde mej och jag hade gått ner en del, isåg då att det jag äter inte räcker till, så det är bara att kämpa på. Även om de känns bra på nått vis så känns det även dåligt. Ni kanske känner igen känslan, jag hoppas dock att ni inte känner igen er. Men på något vis vet man ändå innerst inne vad som är rätt, vad som kommer ge en livet tillbaka, INNAN ana tar det ifrån oss. Jag vill leva, även om jag tvekar ibland så finns det någoting inom mej som slåss för att få må bra och leva. Jag vill tro att det här kommer ha en bra utväg, jag vet att livet stå previd mej, jag måste bara välja. Jag har velat i många år.. Men nu jävlar! Är du med mej? Vi kämpar tillsammans!


Vill tacka Jenny, du får mej att tänka positiva tankar! Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0