Jordens ungergång!!!!!

Okej, NU är det verkligen dags att börja leva. Jag och min familj pratade om mayafolket idag och deras kalender, som baseras på energinivåer. Den 22/12 2011 går jorden in i en ny energinivå...
Där tar kalendern slut = Jorden går under. Om vi har ca 2 år kvar att leva mina vänner... herregud! Då ska vi verkligen ta vara på det! Ellerhur?
Ska man svälta bort sin sista tid? Ska man stressa? Ska man tänka på kalorier? Ska man träna ihjäl sig?
NEJ! Lev lyckligt, gör ditt liv till vad du verkligen - innerst inne- vill att ditt liv ska vara. Du vet det, jag vet det. Du vill vara lycklig, leva som alla andra, äta vad du vill, slippa tvång stress och press.


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0