haiti

Jag blir så glad av att göra goda gärningar. Jag tror seriöst att jag kommer hamna på Rädda barnen, UNICEF eller liknande, om jag lever tills jag blir vuxen. You never know.
Ta vara på livet!

Iaf, det jag ville säga var att jag skänkte 10 kr till radiohjälpen idag, haiti. det är inte mycket, men om alla i sverige skulle ge 10 kr skulle det ju bli 90 000 000 kr.
Havet består av vattendroppar. Så en droppe i havet gör faktiskt skillnad.

Förrförra veckan skänkte jag 100 kr till afrikagrupperna, deras röda rosetten kanpanj mot hiv/aids i södra afrika. det kändes sjukt bra! Lycka! jag älskar att vara till någon nytta, att hjälpa andra. Att känna att det gör gynnas de som har det sämre än jag:)


Can you meet me half way

Kommentarer
Postat av: Tilda ♥

Har en veckans blogg vill du va med ?

2010-02-02 @ 08:57:01
URL: http://endasttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0