Den rätta?

Ja, inte vet jag. Han kanske är den rätta.
En sak kan jag säga iaf, hans syn på mat är OERHÖRT annorlunda. Pizza flera gånger i veckan, popcorn, chips, mackaroner och korv med ketchup, kebab och pommes frites.
Jag säger absolut inte att dte är fel på nått vis, men det är inte riktigt min värld.

Det är rätt interesant att se. haha. Jag menar hur människor har olika perspektiv på företeelser. Men så länge man mår bra så tycker jag det är bra.
Och jag tycker om honom för den han är, inte för vad han äter, eller vad han inte äter.På samma sätt tycker jag om dej som du är, oavsett vad du äter eller väger.
Du är inte bara en vandrande vikt där ditt midjemått mäter hur mycket du är värd, du är en människa som har ett högt värde och duger precis som du är, för att du är du.  

Take care <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0