Mer jul, jag vill ha meeeer jul, ge mej

Dan före dan. Snart julafton. Jag har inte fattat att de är december än, tiden går så fort!
Idag köpte jag de sista julklapparna, dte känns skönt att vara helt klar.

Speciellt min förra och förrförra julafton har varit sjukt jobbiga. Nu mår jag bättre, men jag oroat mej ändå lite. Men nej, det är jul en gång om året, då ska det faktiskt vara en riktig julafton. För mig innebär en riktig julafton en tomte, jolbord, julklappar och CHOKLAD! Fick ju jämt paradischokladask när jag var lite..
Förra året förbjöd jag mamma att köpa sånt till mej, men gråten i halsen. Det gjorde ont i mej. det gjorde ont att inte ha en riktig jul. Det gjorde ont att se när alla fikade. Det gjorde ont samtidigt som jag var nöjd när jag lyckades ta små och färre potatisar och lax än jag skulle.

Nej, det är inget liv att hålla på så där, och jag önskar verkligen att allt vore som för vanliga människor, men jag vet, dte är svårt. Men DET GÅR, tro mej det går!

Julkramar <3

Jag vill ha mer jul, ge mej mer jul, tusen stjänor som tindrar, glitter så långt jag ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0