Mat-önskelista

Jag önskar att jag hade mod, att jag hade styrka och att jag kunde bestämma själv och vara fri.
Jag tycker det är väldigt pinsamt egentligen, men jag tror det är bra för mej och förhoppningsvis för dej; min matönskelista. Nedan följer en önskelista över mat som jag skulle vilja äta, egentligen. Det är väldigt utelämnande tycker jag, men jag vill dela med mej till er, för att jag hoppas kunna hjälpa någon på något vis iallafall.


* Fiskpinnar, remouladsås och potatis
* Våfflor med blåbärssylt och grädde!
* Pizza från american take away, el taco
* Falafel i bröd MED dressing
* fiskburgare på donken
* pommes frites med sån där sås, också på donken:P
* vårullar med grönsaksris och currysås
* vegetarisk paj
* glass med topping (choklad såklart) , nogger, magnum mandel och dajmstrut
* lösviktsgodis (gissa:P) CHOKLAD; milkyway, snickers, marabou, kexchoklad och paradischoklad ask
* delicato chokladbollar
* en munk med choklad på
* rabarberpaj med marsansås
* ballerinakex (har drömt om dom i flera månader), bragokex med choklad på



Jag kan säga att jag redan lyckats äta det här i sommar:
* en dajmstrut
* mm, marabou
* en mannafrutti
* limpmacka med ost
* choklad
* naturgodis
* digestive kex

Jag tycker du också ska göra en önskelista och sedan pricka av det du lyckas äta, för då har du gjort nånting bra för dej själv, för din skull! För du är värd att äta och njuta av livet.
Vi kommer alla dö, lev här och nu. Njut och var glad! Det är inte lätt, men för varje gång du får ångest av det du äter så har du kämpat emot sjukdommen. Och för varenda gång bli ångesten lite svagare om du vågar ta dej igenom den utan att "kompensera". Kämpa nu och få ett liv som är värt att leva istället för att skjuta upp det och aldrig få må bra.


You are beautiful no matter what they say♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0