Iår gäller det!

Stess, stress! Nu har jag fått psoriasis igen, (hudsjukdom som man kan få när man är stressad eller så) nicht gut.

Inatt drömde jag mardrömmar om kommande matteprovet, uscha, fy va jobbigt. Men den tiden kommer, närmare bestämt om en vecka, och dte blir inet bättre för att jag oroar mej. Och verkligen inte bättre för att jag gruvar mej och inte tar tag o matten, men jag behöver hjälp.
Duktiga jag som ska klara allt själv, nej så funkar det inet riktigt. Ingen kan va bäst på allt, jag påstår inet att jag är bäst på nått, men... Matte har alltid varit min grej:/

Igår och idag har jag letat julklappar, panikar lite smått över det också. men det är ändå ett bra tag kvar även om jag är en sån där dryg människa som brukar planera ett halvår före. Men inte nu, min hjärna är full av andra saker, jobb skola, träning och... ja jag erkänner killar också. Men de är så svårt det där.

Vte ni vad jag önskar mig mest i hela världen?
LYCKA!
Jag vill ha en riktig jul, men papparkakor, paradischoklad och farmors hembakade bröd. Jag vill njuta och må bra. Jag vill kunna äta tårta på min födelsedag, och jag önskar verkligen att jag inte bryter ihop. Jag sa förra och förrförra året.. det är så långgt tillbaka jag kan minnas, att jag SKA äta tårta och kakor den här födelsedagen, så har det slutat med fruktsallad och tårar. FUCK THAT!
Nej, nu räcker det! Man fyller bara år en gång om året, varför skulle jag inet fötjäna en normal födelsedag och en riktig jul? Varför inte?


Last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0