Skärpning!

Jag vill ha dadlar...ja är sugen på dadlar! Va fan spelar det för roll om jag äter lite mer?
Varför är det nått som håller mej tillbaka och förbjuder mej?
Åh de gör mej så ledsen.. NU ska jag gå och ta dadlar.. nej.. fan :/

Måste måste våga, det är enda sättet att komma vidare. jag vill inte drilla tillbaka mer, jag vill inte bli inlagd, inte få gå i skolan, inte få träna, inet få gå till bussen .. igen.. jag vill inte hamna på sjukhus med sond, dte är min värsta mardröm. nej nu eller aldrig! Anorexia är en FUL sjukdom! FUL! Jag ska aldrig mer förstöra min kropp min själv, mej.. Nu ska det bort!
Jag ska skärpa mej! Men det går så ont i mig..


Welcome to my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0