Snart Halloween

Idag har jag tagit det hyfsat lungt, vilket jag verkligen behöver eftersom jag stressar så mycket. Eller.. ja, jag började dagen med att plåga mig igenom några hemska mattetal:/ Jag har aldrig känt mej så här dum, jobbigt. Men som min mami brukar säga "man kan inte var bäst på allt".
Hm.. snart är det ju halloween och dessutom helg, så jag funderar på vad jag ska köpa för godis :D choklad, men vad?
Nån som har nå bra förslag?

En klok sak som en kompis sa till mej förut, som också haft ätstörningar är "Man ska inte bara äta godis för att det är en högtid eller helg, utan när man känner för det, det är då man blir fri!"
Och de är så sant!
Va ska du köpa för godis?
Jag vet att du vill... och jag tror på dej, du vågar, jag vågar. Vi tillsammans är starka!



Hade bra och ta hand om dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0